JIRA je globalno prihvaćena platforma za upravljanje razvojnim projektima te praćenje zahtjeva, promjena i grešaka. JIRA spaja ljude i zadatke na jednom mjestu, a najveća prednost je jednostavnost korištenja. Osnovnu JIRA aplikaciju proširite modulima Service Desk i Confluence.
Service Desk – podrška klijentima na jednom mjestu
Service Desk je modul za podršku klijentima. Pomoću JIRA Service Deska možete jednostavno primati, pratiti, upravljati i rješavati zahtjeve od strane klijenta. Klijenti mogu slati zahtjeve putem e-maila, portala ili ugrađenog widgeta. JIRA Service Desk organizira i daje prioritet zahtjevima te omogućava timu praćenje svojih ciljeva na jednom mjestu.
Confluence – izgradite bazu znanja
Confluence je aplikacija pomoću koje možete graditi bazu znanja. Svi korisnici na jednom mjestu mogu kreirati i dijeliti dokumente te raspravljati o dokumentima, idejama, JIRA zadacima i projektima. Članci baze znanja pojavljuju se na vanjskom portalu, pa ih klijenti mogu pročitati i riješiti poteškoće prije javljanja kroz sustav za pomoć. Agenti mogu pripremiti učestale odgovore kako bi uštedjeli vrijeme i unificirali komunikaciju.
Confluence je aplikacija namijenjena poslovnim subjektima kojima je potrebno brže, točnije i kvalitetnije upravljanje projektima bilo koje vrste. Najviše i najčešće se koristi u IT organizacijama koje razvijaju aplikacije, radi lakšeg praćenja i ispravljanja grešaka u aplikacijama.
Što vam omogućuje Confluence?
- Praćenje realizacije projekta u realnom vremenu – od početka do kraja
- Dostupnost izvještaja za svaki projekt
- Uvid u utrošak vremena na odrađenom zadatku po korisniku
- Kreiranje Excel ili PDF izvještaja
JIRA – korisne funkcionalnosti koje vam štede vrijeme
- Praćenje zadataka, problema i grešaka
- Praćenje projekata
- Izvještavanje i analiza
- Mogućnosti proširenja
- Integracija vlastitog koda